דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרפולוגיה 

מאת    [ 20/01/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3255 פעמים ]


בעולם יש שימוש בתהליכי פלסיבו רבים, והארץ אינה שונה: בדיקה גרפולוגית היא אחת הבדיקות הפופולריות ביותר בתהליך מיון וקבלת עובדים לעבודה. בבדיקה נבדקים התכונות ומרכיבי האישיות של המועמד. מבחינת המעביד יתרונה הגדול הוא בכך שכמעט לא ניתן לזייף בה, בניגוד לראיון או לבדיקות אחרות. לכן מעסיקים מעדיפים, במיוחד היום כאשר על כל משרה יש עשרות פניות, להסתייע בבדיקה גרפולוגית כדי לערוך את הסינונים הנדרשים. לעומת זאת אנשים שמגיעים לראיון עבודה ויודעים כי עומדת להיות להם הערכה של גרפולוגיה נרתעים – שכן לא כולם מאמינים במהמנות הבדיקה הזאת, חושבים שמדובר בטריק ובעיקר מתרעמים על כך שאי אפשר באמת לדעת מהם המדדים שבודק הבוס העתידי דרך בדיקה של גרפולוגיה ואי אפשר להתכונן אליה. אכן, עניין שנוי במחלוקת.
בין הגרפולוגים המובילים בארץ נמצאים רבים ברשימת המרצים שלנו, ואפשר להזמין אותם להסביר לכם מה זו גרפלוגיה ואיך היא משמשת גופים פרטיים וממשלתיים לבחון מועמדים: גרפולוגיה היא תורת הכתב, שמתבססת על כך שתנועות היד הכותבת ומאפייני הכתב משקפים את אישיות הכותב. יש לכך גם משמעויות משפטיות: אי אפשר לזייף כתב יד בצורה מושלמת, נתקלת בשתי חתימות זהות ב-100%? אין ספק שמדובר בזיוף, וככה אפשר למנוע מקרים מצערים של סחיטה ושקר.  לפעמים יש לזה גם משמעויות רציניות מאד, לא כלכליות: סדאם חוסיין למשל התחייב בפני הכורדים, בכתב, להפסיק להתעלל בהם – אבל שהגיעה עת פרעון ההתחייבות הוא חזר בו ואמר שהחתימה מזוייפת, דבר שהגיע לארכאה משפטית בלונדון והביא מומחית ישראלית, מהמרצות שלנו, לטפל בנושא.
 
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים. בין המרצים כמובן הגרפולוג הבכיר איילון בן יוסף, ואפשר לשמוע אותו מדבר על עולם הגרפולוגיה (העולם המסתתר בכתב היד, בהרצאה ילמד המשתתף להכיר תכונות נסתרות  החבויות בו,התאמה מקצועית, מיניות, זוגיות), קריאה מחודשת של ציורים במיוחד ציורי ילדים (שימוש בצבעים, גילוי לחצים מיקום הדמויות ,  ההרצאה תכשיר את המשתתף להכיר ולפרש את האלמנטים בציור ומשמעותם), מבחנים השלכתים בעלי אופי גרפי . בשילוב עולם הגרפולוגיה
הרצאה קלילה ומשעשעת , המלמדת את המשתתף על תכונותיו דרך ציורים מכוונים, כביטוי למשאלות לב, ככלי נהדר לביטוי לחצים, וכמובן שימושם של מנהלים בשיטה של הגרפולוגיה ומשמעותה.
רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר מרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את הרצאות הטובות ביותר עם אלפי מרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב